יא. אחר סיום ברכת הפורס סוכת שלום וכו', אומרים פסוק "ושמרו בני ישראל את השבת וכו'". ובמועדים אומרים אלה מועדי וגו', וידבר משה וגו'.
יב. נוהגים לומר חצי קדיש בין גאולה לתפלה של ערבית, שתפלת ערבית רשות (במקום מצוה עוברת), אף בלילי שבתות וימים טובים. ומכל מקום אם חל ראש חודש בשבת, ושכח לומר בתפלת ערבית "יעלה ויבא", אינו חוזר. שהוא משום שאין מקדשין את החודש בלילה.
