א. לעולם יסדר אדם שלחנו במוצאי שבת, כדי ללוות את השבת, אפילו אינו צריך אלא לכזית. וראוי מאד להזהר ולקיים מצות סעודה רביעית בכל מוצאי שבת. ואמרו חז"ל, אבר אחד יש באדם ונסכוי שמו, ואינו נהנה משום אכילה רק ממה שאוכל במוצאי שבת בסעודת מלוה מלכה. ונכון לסדר את השלחן במפה דרך כבוד. ולכתחלה מצוה לעשות סעודה רביעית בפת. ואם אי אפשר בפת, יעשה במיני מזונות. ואם אי אפשר לעשותה במיני מזונות, יעשנה בפירות. ויכוין ללוות את השבת ולהמשיך ברכה לסעודות החול, ויאיר להם מקדושת השבת.
