פסוקי דזמרה
לכן שְׁמַע ה' לתפלתי וְחָנֵּנִי – ורחם עלי במתנת חנם להקימני מחוליי, ה' הֶיֵה נא עֹזֵר לִי – שאוכל לשוב לפניך בתשובה שלימה ותסלח לי על חטאי.
(ואכן קיבלת את דברי -) הָפַכְתָּ את מִסְפְּדִי שערכתי בימי צערי (-בעת שפחדתי בגלל חטאי) שיהא לְמָחוֹל– לריקוד של שמחה לִי – בשבילי (-ע"י שמחלת לי, רד"ק), פִּתַּחְתָּ והתרת את שַֹקִּישלבשתי בימי צערי וַתְּאַזְּרֵנִי – ותחגרני תחת זאת שִֹמְחָה.
וכל זאת עשית לי לְמַעַן יְזַמֶּרְךָ – כדי שתזמר לפניך נשמתי הקרויה "כָבוֹד", וְלֹא יִדֹּם (-ישתוק) מלהלל לפניך בגלל מיתתי, ואכן ה' אֱלֹהַי לְעוֹלָם וָעֶד אוֹדֶךָּ – אודה לך על כך!
